FAQ

REJESTRACJA FIRMY I DRUŻYN

1Mam już konto z poprzedniego roku, ale nie mogę się zalogować.

Rejestracja na Bieg Firmowy z roku na rok odbywa się od nowa. Dawne konto już nie działa. Należy ponownie zarejestrować firmę.

2W jaki sposób należy zgłosić drużyny?

Należy zarejestrować firmę na stronie rejestracji. Kolejno zalogować się do panelu administratora i dodać drużyny poprzez zakładkę Dodaj drużynę. Po dodaniu drużyny zostanie wysłana faktura na maila podanego przy rejestracji. Pamiętaj! Sama rejestracja firmy nie gwarantuje udziału w biegu.

3Po zgłoszeniu firmy nie otrzymałem/łam loginu i hasła.

Należy zgłosić sprawę na: biuro@biegfirmowy.pl.

4Podczas rejestracji podałem/łam błędny e-mail.

Należy zgłosić sprawę na: biuro@biegfirmowy.pl. Prosimy o niezakładanie nowego konta.

5Czy jest limit zgłaszanych drużyn?

Nie ma limitu zgłaszanych drużyn.

6Zapomniałem/am hasła

Należy wygenerować nowe hasło klikając “Zapomniałem/am hasła” przy logowaniu. Nowe hasło zostanie wysłane na maila administratora panelu.

7Czy podczas dodawania drużyny muszę podać dane wszystkich zawodników?

Wystarczy podanie danych jednego zawodnika lub administratora panelu. Dane zawodników można zmienić do określonego w regulaminie terminu.

8Do kiedy można zgłaszać drużyny?

Do wyczerpania zapisów zaplanowanych na dane miasto. We Wrocławiu to 6500 uczestników, a w Warszawie 3500 uczestników. Licznik zapisanych zawodników znajduje się na stronie głównej.

9Czy zawodnik może pobiec dwa/trzy razy? Nie mamy możliwości skompletowania pełnej drużyny.

Oczywiście, należy wpisać zawodnika w panelu, w każdą zmianę, w której będzie biegł.

10Jakie dane zawodników należy zebrać od zawodników by uzupełnić ich dane w panelu?

Potrzebne dane to: imię i nazwisko, płeć, data urodzenia, numer telefonu, adres e-mail, rodzaj koszulki oraz rozmiar koszulki.

11Do kiedy istnieje możliwość zmiany danych zawodników?

Zmianę zalecamy wprowadzić do 15 kwietnia 2018,gdyż do tego momentu gwarantujemy wpisane w panelu rozmiary koszulek dla uczestników. Po tym terminie może zdarzyć się, że nie będzie odpowiedniego rozmiaru, ale dokładamy wszelkich starań, by każdy otrzymał odpowiedni rozmiar 🙂

12Czy można usunąć dodaną drużynę?

Niestety po dodaniu drużyny nie można jej usunąć. Prosimy o rozważne dodawanie drużyn, gdyż za wszystkie dodane zespoły należy wpłacić opłatę startową na podstawie wystawionej faktury.

13Był błąd w systemie i dodana drużyna została zdublowana. Co mam zrobić?

Należy niezwłocznie zgłosić sprawę na: biuro@biegfirmowy.pl. Usuniemy zdublowaną drużynę.

14Dodałem/am drużynę i wybrałem/am zły pakiet startowy. Co mam zrobić?

Sprawa musi zostać zgłoszona jak najszybciej, jeżeli nie została wygenerowana jeszcze faktura, organizator może usunąć drużynę. Niestety nie ma możliwości zmiany pakietu jeżeli faktura została już wygenerowana.

OPŁATY

1Nie dostałem/am jeszcze faktury.

Faktura zostanie wysłana na e-maila podanego przy rejestracji do 48h. W przypadku zaznaczenia faktury niestandardowej organizatorzy skontaktują się w sprawie faktury. Jeżeli faktura standardowa nie została wysłana do 48h prosimy o kontakt pod adresem: biuro@biegfirmowy.pl.

2Co to jest faktura niestandardowa?

Faktura niestandardowa to opcja, którą należy zaznaczyć w momencie, gdy np. potrzebujemy niestandardowy termin płatności, chcemy aby wszystkie drużyny dodane w inne dni znalazły się na jednej fakturze etc.

3Czy faktura musi być wystawiona na firmę?

Zawodnicy muszą biec pod szyldem firmy, ale mogą sami opłacić opłatę startową. Jeżeli pracownicy sami opłacają bieg wystawiana jest faktura na osobę prywatną. Należy zaznaczyć opcję faktury niestandardowej przy rejestrowaniu firmy i czekać na kontakt od organizatora.

4Co jest przedmiotem kupna na fakturze?

Przedmiotem kupna jest: Opłata startowa – Bieg Firmowy 2018

5Potrzebuję faktury proforma.

Faktura zostanie wystawiona, należy skontaktować się z organizatorami pod adresem: biuro@biegfirmowy.pl

6Wybrałem/am fakturę niestandardową, ale nie była mi jednak potrzebna.

Organizator skontaktuje się w sprawie faktury. Na prośbę zostanie wystawiona faktura standardowa.

7Faktura, którą dostałem/am jest błędnie wystawiona.

Należy wysłać maila pod adres: biuro@biegfirmowy.pl dołączyć fakturę oraz opisać błąd.

8Kiedy następuje zmiana cen pakietów?

Pakiety w niższej cenie są dostępne tylko do 5 marca do końca dnia, liczy się data zapisania drużyny, nie rejestracji firmy.

9Chcę się dowiedzieć czy firma uiściła opłatę startową.

Jeżeli faktura nie została opłacona organizator skontaktuje się w tej sprawie.

UBEZPIECZENIE

1Jakie są warunki ubezpieczenia?

Warunki ubezpieczenia znajdują się w regulaminie, w podpunkcie Ubezpieczenie.

2Zapomniałem/am dodać opcji ubezpieczenie

Niestety po dodaniu drużyny nie można zmienić wybranego pakietu startowego.